سئو خارجی برای سایت خبری
آموزش سئو سایت خبری: 13 نکته طلایی برای صعود به رتبه 1
فردی که با سرچ دنبال خبر خاصی است چقدر احتمال دارد برای کلیک بر روی لینک خبر موردنظر به صفحه دوم برود؟ کمتر از یک چهارم کاربران در هنگام جستجو به صفحه دوم میروند و این آمار برای صفحات بعدی کمتر هم میشود. SEMrush ابزاری دقیق برای تحقیق کلمات کلیدی سئو و سایر تحقیقات تکنیکال است. تصور عموم بر این است که برندهای بزرگ زمانی را برای اختصاص دادن به برندهای کوچک ندارند، در حالیکه این تصور اشتباه است. اگر بتوانید برای برندهای بزرگ ارزش ایجاد کنید، آنها نیز بخشی از ترافیک خود را به سمت شما هدایت میکنند. برای مثال وبسایت BACKLINKO به وبسایت HubSpot پیشنهاد طراحی اینفوگرافیک زیر را داد و HubSpot این اینفوگرافیک را در وبسایت و شبکههای اجتماعی خود منتشر کرد.
اما اگر صفحهای را در Robots.txt مسدود کنید، گوگل آن صفحه را نمیخزد. هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینکهایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده میشوند، نگاه نمیکنند. شرکتهای گوناگونی در زمینه خدمات سئو مشغول فعالیت هستند که نوع و خدمات سئو در آنها متفاوت است. هزینه هر یک از این خدمات بر اساس زمان صرف شده برای پروژه و میزان کار انجام شده تعیین خواهد شد. برای محاسبه قیمت سئو سایت باید مراحل و فرآیندهای خاصی پشت سر گذاشته شوند. پیش از هر چیز باید اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با وضعیت سایت به شرکت ارائه دهنده خدمات SEO ارائه دهید.
به عنوان مثال ساخت اکانت در شبکه هایی اجتماعی مختلف، انتشار محتوا در سایت های دیگر، لینک سازی خارجی، منشن بدون لینک و … از جمله اقدامات مربوط به این زمینه است. در مقاله سئو و برندسازی هم به اهمیت و ارتباط این 2 موضوع اشاره کردم و گفتم که هر چقدر قدرت برند شما بیشتر باشد، به دلیل توجه بیشتر کاربران به شما قدرت سئو سایت تان هم افزایش پیدا میکند. همیشه در همه دوره های سئو هم گفته ام که لینک داخلی در سئو سایت تاثیر بسیار بسیار زیادی دارد، بیشتر از چیزی که تصور کنید. اما خب تا جایی که من میدانم استفاده از لینک های داخلی در سایت های خبری خیلی امکان پذیر نیست. چراکه حجم مطلب این سایت ها به شدت بالا بوده و واقعا لینک سازی کردن بین آنها کار سختی است. روی صفحات دستهبندی کار کرده و آنها را برای نمایش در SERP بهینه کنید، زیرا ترافیک بالایی را به سایت شما هدایت میکنند.
بکلینکها در سئو خارجی اهمیت بسیار زیادی دارند و بیش از آنکه کمیت حائز اهمیت باشد، باید به کیفیت توجه کرد. برای اینکه بکلینکها به رتبه شما در صفحه نتایج موتور جستوجو کمک کنند باید از یک منبع معتبر و مرتبط باشند. ابزارهایی مانند Ahrefs، SEMrush و Moz میتوانند به شما کمک کنند تا بک لینکهای رقبا را شناسایی کنید و استراتژیهای لینکسازی خود را مطابق با آنها تنظیم کنید. این ابزارها امکان تجزیه و تحلیل دقیق پروفایل لینکها، شناسایی دامنههای ارجاعدهنده و حتی تشخیص انکر تکستهای استفاده شده را فراهم میکنند. با استفاده از این اطلاعات، میتوانید بهترین سایتها را برای کسب بک لینک هدفگذاری کرده و برنامهای منظم برای دستیابی به آنها تدوین کنید.
فرید تشیعی، متخصص سئوی تکنولایف، در وبینار رایگان تریبون قرار است تجربیات خود در استفاده از دادهها برای بهبود استراتژیهای سئویی را بیان کند و با مطالعه موردی چند پروژه این مفهوم را توضیح دهد. ما در سال ۲۰۲۴ هستیم و در دنیایی که شبکههای اجتماعی حرف اول را میزنند. در حقیقت ۹۷ درصد از مصرف کنندگان فضای دیجیتال از سوشال مدیا استفاده میکنند. یکی در گوگل مای بیزینس (Google My Business) و یکی اطلاعات تماس (citations). که این موارد نیز باعث میگردد تا اعتبار شما در میان مخاطبان افزایش پیدا و میزان برگشت به وبسایت افزایش پیدا کند.
در این مطلب به صورت کامل گفتیم که سئو خارجی چیست؟ همانطور که گفتیم سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که در بیرون از سایت برای افزایش اعتبار آن در گوگل انجام می شود. همانقدر که سئو داخلی سایت اهمیت زیادی دارد، سئو خارجی نیز باید به درستی و اصولی انجام شود. روش های مختلفی برای بهبود سئو آف پیج وجود دارد که در این مطلب 0 تا 100 انجام مراحل سئوی داخلی را آموزش دادیم. سایت شما زمانی می تواند جایگاه مناسبی را در گوگل کسب کند که سئو آن پیج و آف پیج را در کنار یکدیگر انجام دهد. در صورتی که برای پیاده سازی تکنیک های سئو خارجی سوالی داشتید، می توانید از مشاوره سئو رایگان وب پویا استفاده کنید. سئو سایت به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به هدف دیده شدن سایت در نتایج جستجو گوگل انجام می شود.
هدف گوگل همواره نمایش بهترین نتیجه به کاربران است؛ بنابراین اگر وب سایتی نتواند به خوبی نیاز کاربر را پاسخ دهد، از نتایج گوگل حذف خواهد شد. گوگل از طریق شبکه ارتباط لینکها، کیفیت محتوا و ارزش یک وبسایت پی میبرد، بنابراین یک سایت با لینکهای دارای ارزش زیاد، معمولا رتبه بهتری از سایتهای دیگر با لینکهای کمارزش دارد. خب، سعی کردم تا اینجا مهم ترین نکاتی که باید در سئو سایت خبری رعایت کنید را به شما توضیح بدهم. اما در ادامه اجازه بدهید در مورد چند نکته ساده تر اما بسیار مهم هم با شما صحبت کنم. با عملی کردن این استراتژی ممکن است صرفا بعد از 6 ماه نوشتن مقالات مختلف، آنقدری بازدید بگیرید که کلا نیمی از منابع تان را برای تولید محتوا روی مقالات صرف کنید.
مثلا اگر تعدادی از مقالات در بخش سرگرمی هستند باید در سایت مپ XML سرگرمی قرار بگیرند. در نتیجه برای اینکه ترافیک سایت خود را بالا نگه دارید باید به طور مداوم اخبار بیشتری را منتشر کنید. اما اگر بخواهید اخبار را طبق روال و به طور معمول منتشر کنید اما یک ترافیک ثابت برای سایتتان ایجاد کنید باید محتوای همیشه سبز ایجاد کنید. با تشخیص یک الگوی مشخص در «پروفایل لینک» (Link Profile) میتوان استراتژی لینکسازی یک وبسایت را تحلیل کرد. بله، بودجه خزش بالاتر، صفحات را سریعتر ایندکس و رتبهبندی میکند و استراتژیهای سئو را زودتر به نتیجه میرساند.
پیش از آنکه به بررسی مفهوم سئو سایت خبری بپردازیم، بهتر است به سوال «سئو چیست؟» پاسخ دهیم. اما زمانی این اتفاق می افتد که سایت شما از نظر محتوایی کامل و با کیفیت باشد. تنها در این صورت است که مخاطب ترغیب می شود تا سایت شما را به دیگران معرفی کند. با توجه به این موضوع، باید قالبی که برای سایت خبری خودتان انتخاب میکنید، یک قالب کاملا بهینه باشد و به هیچ عنوان کاربران موبایلی را به دردسر نیندازد. بعد از تعیین دسته بندی ها، تگ مربوط به آنها را به مقالات مربوط بزنید. بعد از این، سعی کنید در هر مقاله مرتبطی که صحبت از یارانه ها شد، به این تگ لینک بدهید.
این مجموعه همزمان چندین پروژه سئو را مدیریت میکند و تجربه همکاری با کسبوکارهای مختلف را دارد. ابزارهایی مانند Google Analytics، Google Search Console و Ahrefs میتوانند به شما کمک کنند تا تاثیر اقدامات سئو خارجی خود را بر روی رتبهبندی سایت و میزان ترافیک بررسی کنید. این ابزارها اطلاعات دقیقی درباره بازدیدکنندگان، منابع ترافیک، و عملکرد کلی سایت ارائه میدهند که میتوانید با استفاده از آنها تصمیمگیریهای بهتری انجام دهید. سعی کنید از سایتهایی که در حوزه کاری شما فعالیت میکنند لینک دریافت کنید. لینکهای مرتبط ارزش بیشتری دارند و به گوگل نشان میدهند که سایت شما در چه زمینهای فعالیت میکند.
«سئو داخلی» (On-page SEO) تمام موارد تحت کنترل وبسایت شما را شامل میشود. محتوا، تگ عنوان، استفاده از کلمه کلیدی، لینکهای داخلی، URLهای سئو شده و متن جایگزین تصویر در سئو داخلی در نظر گرفته میشوند. سئو خارجی سایت، خارج از وبسایت انجام میشوند بکلینک و اشاره در وبسایتهای دیگر مثالهایی از این مورد است. برای مثال، با توجه به تصویر زیر در «مجله فرادرس» مطلبی در مورد بهبود سئو وبسایت با کلمه کلیدی سئو منتشر کردهایم. موتورهای جستجو با پایش وبسایتها و کاوش در صفحات آن، محتوای صفحه را بر اساس معیارها و ایندکسهای الگوریتم خود خوانده و طبقهبندی میکنند. موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی خود، کیفیت مطالب موجود در یک صفحه را ارزیابی و با کنترل تعداد و مبدأ لینکهایی که به صفحه مورد نظر ارجاع دادهاند، رتبه کلمات کلیدی و صفحات آن را تعیین میکنند.
علاوه بر این، میتوان از آن برای تجزیه و تحلیل بک لینکها نیز استفاده کرد. Sitechecker رابط کاربر پسندی دارد و برای ارزیابی سایت و نظارت بر رتبهبندی کلمات کلیدی ابزاری کاربردی است. با این حال، نسخه رایگان Sitechecker از نظر تعداد صفحات قابل تجزیه و تحلیل و تعداد دفعات اسکن سایت دارای محدودیتهایی است. همچنین برخی از کاربران نادرستیهای گاه به گاه در دادههای ارائه شده توسط Sitechecker را گزارش کردهاند. با استفاده از این ابزار میتوانید به راحتی تمامی صفحات سایت خود را پیدا و شناسایی کنید.
توجه کنید لینک داخلی را دقیقا با عین کلمه کلیدی محتوای مقصد بدهید و از به کار بردن انکرتکست هایی مانند اینجا را کلیک کنید و ادامه مطلب دوری کنید. یکی از راهکار های ایجاد ورودی ثابت ارگانیک برای هر وبسایتی، نگارش مقالات بر اساس کلمات کلیدی هدف و تلاش برای دریافت رتبه های بالاست. بخصوص برای وبسایت های خبری که بیشتر ورودی آنها در ابتدا از اخبار منتشر شده و محتوای ترند است، می توان با نگارش مقالات ثابت در حوزه های مختلف بعد از مدتی به ورودی ثابت روزانه دست پیدا کرد. در سئو سایت خبری سرعت انتشار اخبار اهمیت زیادی دارد و اخبار داغ باید به سرعت در سایت شما قرار گیرد و ایندکس شود. گوگل به این سایتهایی که همیشه اولین نفر یک خبر را منتشر میکنند اهمیت بیشتری داده و رتبه بالاتری میدهد.
محتوای تولیدی باید بهگونهای باشد که نه تنها به خوانندگان اطلاعات مفید بدهد، بلکه بهطور طبیعی لینک به سایت شما داشته باشد. این کار باعث میشود تا لینکها بهعنوان بک لینکهای باکیفیت از سوی گوگل شناخته شوند. علاوه بر این، محتوای رپورتاژ باید به نیازها و سوالات مخاطبان پاسخ دهد و اطلاعاتی ارزشمند ارائه دهد تا کاربران را به مطالعه کامل مطلب ترغیب کند. استفاده از تیترهای جذاب، تصاویر مرتبط و نگارش روان نیز میتواند تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی را افزایش دهد. بک لینکهای معتبر از سایتهای با دامنههای قدرتمند (مانند سایتهای خبری، دانشگاهی یا دولتی) ارزش بالایی دارند.
مثلا به جای اینکه یک سایت خبری فعال در همه حوزه ها داشته باشید، سایتی داشته باشید که صرفا در مورد موضوعات سیاسی یا مثلا موضوعات مرتبط به سربازی در ایران صحبت میکند! به این ترتیب گوگل در این حوزه به شما اعتماد کرده و مسیرتان را برای رتبه گرفتن در چنین کلماتی هموارتر میکند. ببینید، طبق تجربه میگویم که بازار سئو سایت های خبری در ایران خیلی شلوغ و خب در نتیجه پررقابت است. این یعنی ممکن است برای سئو کردن سایت تان در این حوزه با رقیبانی روبرو شوید که به سختی به شما اجازه بدهند رتبه های بالای گوگل را بگیرید. ساختار نقشه سایت و تقسیم آن به چند بخش ممکن است الزاما باعث ایندکس بهتر نشود ولی کمک میکند تا بتوانید بخشهایی که مشکل فنی دارند را پیدا کنند و ممیزی را راحتتر انجام دهید.
استفاده از اینفلوئنسرها میتواند به سایت شما در جذب بازدیدکنندگان هدفمند کمک کند و رتبه سایت را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. ساختن لینکهای خوب میتواند به برندسازی و پایداری مجموعه کمک شایانی کند. سئو خارجی می تواند به شکل فعالیت در انواع شبکههای اجتماعی انجام شود. شبکههای اجتماعی همانند فیسبوک، گوگل پلاس، توئیتر و لینکدین، تاثیر خوبی در این زمینه دارند. میبایست تولید محتوای باکیفیت و انتشار محتوای سئو شده در بازههای زمانی مشخص در وبسایت و دیگر شبکههای اجتماعی انجام پیرد.
«سئو خارجی سایت» (Off-page SEO) شامل فعالیتهایی است که برای افزایش رتبه در موتورهای جستوجو، خارج از وبسایت انجام میشود. در این مطلب نحوه تقویت سئو خارجی سایت با استفاده از بکلینک، سیگنالهای برند و افزایش اعتبار صفحه را بررسی و در ادامه چند ابزار کاربردی برای تحلیل سئو تکنیکال معرفی میکنیم. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو سایت یک فرآیند مستمر و پیچیده است که به سایتها کمک میکند تا رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنند و به صفحه اول نتایج گوگل برسند. یکی از رایجترین هزینههایی که فروشگاهها و کسب و کارهای اینترنتی باید در بودجه بندی خود قرار دهند، هزینه سئو ماهیانه است. از آنجایی که این خدمات قیمتهای مختلفی دارند و هر شرکت یا متخصص هزینه متفاوتی برای خدمات خود در نظر گرفته است، کارفرمایان دچار سردرگمی شدهاند.
استراتژیهای مدیریت شهرت آنلاین مانند درخواست از مشتریان برای نوشتن نقدهای مثبت و پاسخ به نظرات منفی میتواند به بهبود سئو خارجی شما کمک کند. علاوه بر این، نظارت مستمر بر پلتفرمهایی که کاربران در آنها نظرات خود را ثبت میکنند و تلاش برای ایجاد محیطی مثبت و تعاملی، میتواند به تقویت شهرت آنلاین و افزایش اعتماد کاربران کمک کند. این فرایند باید به صورت مداوم انجام شود تا تاثیر آن در طولانیمدت حفظ شود. سئو خارجی وبسایت، نشانگر خیلی خوبی درباره چگونگی درک جهان (سایر وبسایتها و کاربران) از یک وبسایت خاص است. وبسایتی که تولید محتوای با کیفیت و نیز انتشار محتوای سئو شده را سرلوحه فعالیت خود قرار دهد، به احتمال زیاد اشارات و مراجعاتی (بک لینک) از وبسایتهای دیگر خواهد داشت.
با اینکه تمرکز اصلی وبسیما بر طراحی سایت است، اما حضور کارشناسان سئو در این شرکت باعث شده تا بتواند در این زمینه نیز پروژههایی را به انجام برساند. در پایان، اگر هدف شما فقط آنالیز پرفورمنس سایت و پیدا کردن ایرادات فنی و کدنویسی سایتتان است میتوانید از ابزارهایی مانند Sitechecker و PageSpeed Insights استفاده کنید. Sitechecker گزارشات جامع و خوبی را در اختیار کاربران میگذارد اما نسخه رایگان آن محدودیتهایی دارد. PageSpeed Insights ابزاری ارائه شده توسط گوگل است و قابلیت ادغام با سایر ابزارهای گوگل را دارد، اما گزارشات آن بسیار تکنیکال است و به اندازه Sitechecker نیز جامع نیست. Google Search Console نیز ابزار رایگان و بسیار مناسبی برای رصد وضعیت سایت و کلمات کلیدیتان در موتور جستجوی گوگل است و شما را از خطاهای سایت و وضعیت ایندکس صفحات نیز مطلع میکند. Sitechecker قابلیتهای قدرتمندی برای سئو داخلی ارائه میکند که به بهینهسازی محتوای وبسایت و بهبود نمایش در موتورهای جستجو کمک میکند.
در این میان اگر سوالی در مورد سئو سایت های خبری داشتید یا بخشی از این مقاله برای تان نامفهوم بود، در بخش نظرات سوالات تان را جواب میدهم. یکی از مهم ترین ویژگی های سایت های خبری که به آنها در پیشی گرفتن از رقبا هم کمک میکند، سرعت ایندکس بالاست. در واقع منظور از سرعت ایندکس، مدت زمانی است که طول میکشد بعد از منتشر شدن یک محتوا، گوگل آن را بررسی کرده و به نتایج ببرد. با خواندن تکنیک های ادامه مقاله به خوبی متوجه میشوید که سئو کردن سایت خبری نسبت به دیگر انواع سایت، تفاوت های بسیار زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد میکنم حتی اگر کمی تخصص در دنیای سئو دارید، صرفا با استناد به آن اقدام به سئو سایت تان نکنید و این مقاله را کامل بخوانید.
برای اضافه کردن این قابلیت کافی است از برنامه نویس بخواهید AMP را بر روی سایت شما فعال کند و اگر سایت شما وردپرسی است به کمک افزونه های وردپرسی این کار را انجام دهید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به الیت دیزاین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. Accelerated Mobile Pages قابلیت و پروژه ای اپن سورس از طرف گوگل است که با حذف کدهای CSS و جاوا اسکریپت تا جای ممکن سرعت لود صفحه را برای تلفن های همراه بالا میبرد. ترجیح و توصیه ما شروع فعالیت وبگاه خبری بصورت نیچ (اختصاصی یک شاخه) است. فرض کنید برای خبر «مانور موشکی کره شمالی در نزدیکی مرز کره جنوبی» میخواهید یک عنوان انتخاب کنید که توجه مخاطب را جلب کند.
تمام منابع سرور در اختیار شماست و به راحتی میتوانید تغییرات مدنظرتان را اعمال کنید.امنیت، سرعت و پایداری بالا برای میزبانی پروژههای بزرگ. همچنین دوره های صوتی آموزشی متنوعی هم در متمم وجود دارد که فهرست آنها را میتوانید در فروشگاه متمم ببینید. پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد، با خرید اعتبار به عضو ویژه تبدیل شوید. در مجموعه درسهای SEO چیست در متمم میکوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوههای قدرتمند برای هزینه کردن بیفایدهی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد.
در این کتاب تفاوت سئوی داخلی و خارجی و روشها و استراتژیهای سئوی خارجی مانند ایجاد بکلینک، اصلاح لینکهای خراب، ساخت لینک کلاه سفید و غیره بیان میشود. همچنین ابزارها و پلتفرمهای محبوب سئو مانند Moz، Buzzstream، Ahrefs و SEMrush را معرفی میکند. گوگل برای رتبهبندی وبسایتها از فهرستی به نام Seed Sites استفاده میکند. این وبسایتها مورد اعتماد گوگل هستند و هرگز از سئو کلاه سیاه یا خاکستری استفاده نکردهاند. در سال 2018 گوگل اعلام کرد که در سیستم خود به لینکهایی وزن بیشتری میدهد که از Seed Sites باشند. بر اساس آن، میانگین تعداد صفحاتی که بهصورت روزانه کرال میشود را محاسبه کنید.
بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است. کم نیستند کسانی که موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژههای مترادف به کار میبرند. جستجو بر روی موبایل طی سالهای اخیر همواره روندی افزایشی داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ موبایل از سرچ دسکتاپ بیشتر شده است. همچنین در حال حاضر، سهم دسکتاپ در میان ابزارهای اتصال به اینترنت در سطح جهان کمتر از ۵۰ درصد است (منبع). کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما میشود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفتهاید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینهی کمتری خواهد داشت. این مطلب یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
برای این کار، محتواهای جذاب، مفید و قابل اشتراکگذاری ایجاد کنید و با مخاطبان خود در شبکههای اجتماعی تعامل داشته باشید. علاوه بر این، استفاده از هشتگهای مرتبط، برگزاری مسابقات آنلاین و پاسخگویی به نظرات و سوالات کاربران میتواند تعاملات بیشتری را ایجاد کند. این تعاملات نه تنها به بهبود رتبهبندی شما در موتورهای جستجو کمک میکند، بلکه باعث افزایش شناخت برند شما نیز میشود. لینکسازی یک عنصر بسیار مهم و حیاتی در بهینهسازی سئو سایتها، به خصوص در قسمت خارجی یا Off-Site SEO محسوب میشود. دریافت لینکهای برگشتی (Backlinks) قوی و با کیفیت از دامنههای معتبر و مرتبط میتواند به بهبود جایگاه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو کمک زیادی کند. این لینکها به عنوان اعتباری خارجی برای سایت شما شناخته میشوند و به موتورهای جستجو نشان میدهند که سایت شما محتوایی ارزشمند و ارتباطات معقولی با سایتهای دیگر دارد.
یکی از مضرات استفاده نکردن از بک لینک ها افزایش اسپم اسکور سایت و در انتها مجازات سنگین گوگل یعنی پنالتی شدن است. بنابراین بهتر است بعد از تحلیل رقبا در زمینه بک لینک سازی شروع به لینک سازی برای سایت خود کنید. با اضافه کردن AMP یک نسخه از صفحات شما در گوگل ذخیره می شود و کاربران در هنگام کلیک بر روی وب سایت شما در واقع وارد سایت گوگل شده اند. دسترسی کاربران با سرعت بالا و بدون محدودیت به صفحات سایت شماست همچنین سایت هایی که قابلیت AMP را بر روی سایت هایشان فعال می کنند با جدید ترین الگوریتم های گوگل تطابق بیشتری خواهند داشت. برای مثال، اگر وبسایت شما در زمینه فروش لوازم ورزشی فعالیت میکند، لینک گرفتن از وبسایتهای مرتبط با سلامت و تناسب اندام ارزش بیشتری نسبت به لینک گرفتن از وبسایتهای مرتبط با موبایل و تکنولوژی دارد.
این مجموعه با سالها تجربه، پروژههای مختلفی را در زمینه دیجیتال مارکتینگ اجرا کرده است. با این شرایط، استفاده از ابزارهای ایرانی سئو مانند جت سئو و سئو سیگنال راهکار مناسبی به نظر میرسد. جت سئو و سئو سیگنال با تمرکز بر وب فارسی و متخصصین سئو ایرانی ایجاد شده و در وب فارسی گزارشها و دادههای دقیقتری در اختیار کاربران قرار میدهند. همچنین از نظر قیمت خدمات بسیار به صرفهتر از ابزارهای خارجی سئو هستند. این ابزار برخی از تغییرات برای بهبود FCP، LCP، کدنویسی، تصاویر و … در سایت شما را نیز پیشنهاد میدهد. میتوانید برای بهبود امتیاز ارزیابی و سرعت صفحات خود راهنماهای ارائهشده توسط PageSpeed Insights را در هر بخش دنبال کنید.
مثلا اگر شما برای اولین بار یک تخصص یا یک کسب و کاری متفاوت را ایجاد کرده اید در این حالت باید اطلاعات مفیدی را در این مورد ارائه نمایید و در اختیار مخاطبان خود قرار بدهید. پس از اینکه دانستیم سئوی خارجی چیست با تکنیک های این نوع سئو آشنا خواهید شد. عوامل بسیاری برای اینکه بتوانید سئوی خارجی را بر روی سایت خود اعمال کنید وجود دارد که ما در اینجا به مهمترین این تکنیک ها می پردازیم. روند سئو تکنیکال وبسایت در ابتدا بررسی می شود، تمامی موارد زیر چک شده و در صورت نیاز ارور ها باید رفع شود. آپدیت مطالب نیز اعتبار صفحات سایت شما را ارتقا خواهد داد و به دیدهشدن در نتایج اولیه کمک شایانتوجهی خواهد کرد. فرض کنید بهعنوان مخاطب حوزه کتاب و ادبیات، وارد سایت خبری ایرنا میشوید؛ با کلیک روی دسته «فرهنگ»، موضوعات مختلف این حوزه برای شما نمایش داده میشود.
پس از گذشت مدت زمانی دریافت که پادکست روش راحتتر و موثرتری برای دریافت لینک است. مشکل او این بود که در حوزه بازاریابی معروف نبود و از صفر شروع کرده بود. او ایمیلهای شخصیسازی شده برای آنها ارسال میکرد و آنها از این کار او خوشحال میشدند. در نتیجه او توانست در مدت ۹۰ روز در ۶۰ برنامه پادکست مختلف شرکت کند و اعتبار دامنه خود را از صفر به DA48 برساند. صاحب این کسبوکار در ابتدا برای دریافت بکلینک از روش پست مهمان استفاده میکرد. دقت داشته باشید که افرادی که در مورد برند شما در سایتهای خبری، بلاگها، فرومها و غیره صحبت میکنند که تغییر شکل الگوی آنها در طول زمان، قابل دستیابی است.
اما سئو خارجی چیست؟ در این مطلب می خواهیم 0 تا 100 آموزش تکنیک های سئو خارجی را بررسی کنیم. همچنین در نهایت با ارائه بهترین تکنیک های سئو خارجی، به شما کمک می کنیم تا رتبه سایتتان را بهبود بخشید. طبق گفته گوگل، بسیاری از وبسایتها لازم نیست نگران کرال باجت باشد؛ بهخصوص وبسایتهایی با کمتر از چند هزار URL که ساختارشان نیز استاندارد است. بنابراین، اگر وبسایتهای بزرگ بودجه خزش پایینی داشته باشد، صفحات آن دیرتر کرال میشود. مزیت اصلی گوگل سرچ کنسول توانایی آن در ارائه دادههایی با دقت بالا در مورد عملکرد وب سایت در جستجوی ارگانیک است.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری